... Så låt oss fördöma de som dömer!

Meeza are back!

Har just blivit fri från febern, så jag vaknade med god min i morse (trots att jag bara kunnat sova i 3 timmar... -.-), jag tog mig till skolan i god tid till svenskan... Ingen där... Ringde Lollo, lollo sov men svarade med en röst likt våldnaderna i The Grudge, jag frågade om vi skulle ha svenska, lollo svarade nej, Jonatan blev sur, och nu är Jonatan inte längre på bra humör!!!

Vad jag förstått av tidigare inlägg, så är många i klassen sjuka just nu... Fan va drygt! Vi har inte många veckor kvar till premiären just nu och det känns som att vi kommer gå rakt in i en betongvägg... Nån som vill byta plats med mig i 5 veckor?

Har, för övrigt, börjat skriva på en ny dikt nu ;) (Nej, den rimmar inte helt, och det behöver den inte! Det är djupet som räknas!! Dumbasses)
Har bara hunnit två verser ännu:

Prophecy

When Oceans swallows mountains
And skies descend
Fire will consume our lands
And scorch us to our bones

Where, and when, the shelter lies
We will never know
Eternity will bear our cries
And we'll be sent below




Hoppas den gillas, för det var allt från mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0