Intresseklubben antecknar för sjätte gången!

Tjabba! Nu har jag och typ halva teaterklassen varit på nåt berättarbajs, det var rätt underhållande. Men jag är glad att vi är uppbokade 20 april, så man slipper stå upp bland en massa folk som en himla ståuppkomiker utan komik på en scen som ingen vill titta på ens.

Eh, jahapp. Idag har jag iallafall varit på stan med mami, har hittat två par skor till bal och student som jag tror det blir att införskaffa imorgon. Men det var ju om mitt privatliv... ouu. Blir spännande iallafall. Är inte länge kvar av skolan nu. Sen blir det sommarlov (arbetslöshet). Sighhhh... som i spännande!

OCH.. för sista gången(kanske)

DANSARE, ni vågar skriva. Bara Mike än så länge som vågat sig på, detta är en klassblogg, ingen teaterblogg som det verkar som nu. Alla ba 'ja, jag tänkte', men gör då :]

Puss!


Gamla goa tider! Jag och Rocio i ett hav av dansare.. Omg tänker ni, YES tänker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0