Godmorgon!

Hej allihopa! Det verkar som att det bara är jag, Jonatan och Jens som vågat oss på att skriva än så länge. Det gillas INTE. Men det är ju alltid nånting. Verkar som att det är jag som får fortsätta skriva då. Ehm. Ja. Godmorgon klassen! Är vi peppade på skola idag? Hmmmmmm.. nevermind.

Idag är det ännu mera slutproduktion och rep som gäller.. I guess. Jag längtar tills vi får se dansarnas slutproduktion. Hihi. Det är rätt roligt att vi går i samma klass men ändå är uppdelade på så vis att vi inte har typ en aning om vad de andra håller på med, bara tema osv. Lurigt. Aja, kanske uppdaterar här senare idag. Vi ser väl. Kul om bara jag skriver liksom? :(

VÅGA SKRIVA. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0